بیت کوین - ارز مجازی

بیت کوین و ارزهای دیجیتال آینده ی پول های دنیا هستند

بیت کوین - ارز مجازی

بیت کوین و ارزهای دیجیتال آینده ی پول های دنیا هستند

بیت کوین
واقیعت بیت کوین چیست و چه پشتوانه ای دارد؟
در گذشته فیات مانی ها و یا پول های کاغذی که وابسته به دولت ها و بانک ها بودند پشتوانه هایی نظیر طلا و تولید ناخالص ملی که وابسته به اقتصاد یک کشور بود داشتند و با توجه به ان ها اعتبار می گرفتند .
اما اکنون بیت کوین مالکیتی مختص به یک کشور و یک نهاد خاص ندارد و بر همین اساس هم هیچ گونه پشتوانه ای نظیر پشتوانه های سنتی نخواهد داشت

کلمات کلیدی

متن اهنگ یاسر محمودی به نام الو الو

دانلود آهنگ یاسر محمودی الو الو

هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * الو الو * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , یاسر محمودی باشید.

دانلود آهنگ یاسر محمودی به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک

Download new song by Yaser Mahmoudi called Alo Alo With online playback , text and the best quality in mediac

دانلود آهنگ یاسر محمودی الو الو

متن اهنگ یاسر محمودی به نام الو الو


الو سلام عزیزم الو صدامو داری هزار دفعه زنگ زدم تا یه دفعه برداری
خستم از این فاصله از این که دوری ازم دلم برات تنگ شده فکر منم باش یکم
الو الو الو الو جون جفتمون نرو به خدا نابود میشم اگه ول کنی منو
من بهت نیاز دارم دل من تورو میخواد تا جوابمو ندی نفسم در نمیاد
الو الو الو الو جون جفتمون نرو این دفعه نابود میشم اگه ول کنی منو
من بهت نیاز دارم دل من تورو میخواد تا جوابمو ندی نفسم در نمیاد

روزای خوبمونو باز به خاطرت بیار چشماتو رو من نبند منو پشت خط نذار
بهت این قولو میدم همه چی درست میشه دل من تورو میخواد فقط اینو حالیشه
تو اصلا هیچی نگو بذار من حرف بزنم اونی که هزار ساله پشت خط مونده منم
بهت این قولو میدم همه چی درست میشه دل من تورو میخواد فقط اینو حالیشه
الو الو الو الو جون جفتمون نرو به خدا نابود میشم اگه ول کنی منو
من بهت نیاز دارم دل من تورو میخواد تا جوابمو ندی نفسم در نمیاد

الو الو الو الو جون جفتمون نرو به خدا نابود میشم اگه ول کنی منو
من بهت نیاز دارم دل من تورو میخواد تا جوابمو ندی نفسم در نمیاد
الو الو الو الو جون جفتمون نرو این دفعه نابود میشم اگه ول کنی منو
من بهت نیاز دارم دل من تورو میخواد تا جوابمو ندی نفسم در نمیاد

 

یاسر محمودی الو الو

  • coin extend

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی